Co otrzymuje Uczestnik w ramach szkolenia?

Zwiększenie zasięgu na portalu Facebook własnej firmy.

Szkolenia wideo

Dostęp do facebookowej grupy wsparcia dla wszystkich Uczestników.

Dla kogo przeznaczony jest kurs?

Przedstawicieli oraz właścicieli firm

Dla pracowników agencji reklamowych

Dla osób odpowiedzialnych za działania e-marketingowe

Po ukończonym kursie FACEBOOK PRO poznasz realne działania zwiększające liczbę fanów oraz ich aktywność. Dowiesz się jak w pełni wykorzystać narzędzia, jakie proponuje Facebook by zwiększyć znacznie zasięg własnej firmy.

Szkolenie prowadzone jest na przykładach Uczestników. Różnorodne kampanie reklamowe, ich wyniki oraz wnioski. Przykłady i zastosowania na bazie stron prowadzonych przez Uczestników.

Realizacja szkolenia we współpracy z Social Media Now - merytorycznie o mediach społecznościowych

Agenda szkolenia

  1. Wstęp
    1. Powitanie
    2. Podłączenie do wszelkich potrzebnych sieci (praca na komputerach)
    3. Wstępna rozmowa z Uczestnikami
  2. Facebook i inne media społecznościowe
    1. Nowości i ciekawostki
    2. Co się obecnie opłaca na FB i poza nim
    3. Reklama płatna: jakie akcje w social media działają?
  3. Manager reklam krok po kroku
    1. Szczegółowe omówienie dostępnych celów kampanii
    2. Najciekawsze i najskuteczniejsze w tej chwili formaty reklamowe
    3. Przykłady kampanii, ich wyniki i wnioski
  4. Wybór grupy docelowej - podstawy
    1. Opcje podstawowe i średniozaawansowane - jak wykorzystać je w 100%
    2. Przykłady kampanii, najczęstsze błędy i wskazówki
  5. Grupy docelowe - Zaawansowane
    1. Kierowanie reklamy do osób z baz mailowych, osób, które obejrzały wideo itp.
    2. Które grupy docelowe dają najlepsze efekty w działaniach na FB i na Istagramie.
  6. Remarketing na FB
    1. Dlaczego docieranie do osób, które były już na stronie www firmy to jedna z najskuteczniejszych opcji
    2. Pixel remarketingowy i konfiguracja grupy remarketingowej
  7. Budżet i płatności
    1. Jaki budżet podjąć i który model rozliczeń wykorzystać(CPC, CPM, oCPM)
    2. Znaczenie modelu optymalizacji
    3. Zmniejszenie kosztów kampanii, formy płatności, faktury
  8. Skuteczny fanpage
    1. Koncepcja prowadzenia strony firmy lub organizacji na FB
    2. Antyprzykłady i inspirujące strategie
    3. Znaczenie pomysłu i prawidłowej nazwy strony
    4. Grupy i wydarzenia
  9. Strategie dla Uczestników
    1. Zastosowanie omówionych zasad na przykładach Uczestników szkolenia
  10. Pozyskiwanie fanów
    1. Jak zwiększyć liczbę fanów bez budżetu reklamowego
    2. Rozwiązanie "page plugin", mądra aktywność na innych fanpage'ach, partnerstwa, opcja "invite" do osób faktycznie zainteresowanych
    3. Dlaczego nie warto zapraszać własnych znajomych
  11. Zasięg i zaangażowanie
    1. Jak zwiększyć bezpłatny zasięg na fanpage'u?
    2. 7 metod, które podniosą zasięg o kilkanaście(-dziesiąt) procent.
    3. Formaty wpisów (w tym nietypowe), znaczenie wydarzeń i grup na FB(zasięg wirusowy na poziomie kilkuset procent), sposób na wielokrotne zwiększenie liczby udostępnień wpisów.
    4. Promowanie wpisów z dużą ilością tekstu.
  12. Styl wpisów a skuteczność
    1. Dlaczego wartościowa treść nie wystarczy, żeby zbudować zaangażowanie i społeczność na fanpage'u?
    2. Styl informacyjny vs. współdecydowanie
    3. Przykłady i zastosowanie na bazie stron prowadzonych przez Uczestników.
  13. O fanpage'u technicznie
    1. Statystyki, które trzeba obserwować
    2. Częstotliwość, godziny publikacji treści
    3. Jakie konkursy można, a jakie warto organizować
    4. Wybór aplikacji, które uatrakcyjniają stronę firmy na FB
  14. Power Editor - treść
    1. Wykorzystanie Power Editora jako narzędzia do tworzenia treści
    2. Tworzenie idealnego wpisu na potrzeby kampanii reklamowej lub do publikacji na fanpage'u - ćwiczenie praktyczne.
    3. Możliwość bezpłatnego publikowania postów zbierających kontakty, nawigujących do firmy, kierujących do Messengera.
  15. Power Editor - reklama
    1. Tworzenie kampanii reklamowej w PE krok po kroku
    2. Kampania lead-ads
    3. Praca na komputerach Uczestników
    4. Struktura wzorcowej kampanii w PE
    5. Cele reklamy, zestawy reklamy
    6. Zaawansowane grupy docelowe w PE
    7. Ćwiczenia tworzenia grup docelowych przez Uczestników
    8. Zaawansowany remarketing: docieranie do osób, które były już klientami, były bliskie konwersji i inne
  16. Optymalizacja kampanii
    1. Monitorowanie przebiegu kampanii reklamowej, optymalizacja odpowiednia do wybranego celu
    2. Manager reklam i raporty FB
    3. Optymalizacja konwersji z Facebooka w Google Analytics
  17. Jeszcze więcej ciekawostek
    1. Płatność wyłącznie za polubienia (promowanie materiałów wideo), publikowanie wpisów reklamowych bezpłatnie na fanpage'u
    2. Zewnętrzne programy i narzędzia
  18. Podsumowanie

Trener

PIOTR CHMIELEWSKI

Social Media Now

Założyciel Agencji Social Media Now, doradca, szkoleniowiec. Absolwent Szkoły Handlowej i Szkoły Trenerów Biznesu FRDL.

Od 2010 roku przeprowadził ponad 600 dni szkoleniowych dla kilku tysięcy osób. W jego zajęciach biorą udział marketingowcy, przedsiębiorcy oraz pracownicy agencji marketingowych, których celem jest optymalizacja działań reklamowych w mediach społecznościowych.

Posiada oficjalny, facebookowy certyfikat potwierdzający kompetencje:

"Facebook Certified Planning Professional".

Social Media Now to firma, która specjalizuje się w kampaniach reklamowych na Facebooku, nastawionych na mierzalny efekt. Agencja, której działania zostały wyróżnione na FB, na globalnej stronie prezentującej najlepsze kampanie z całego świata.

Metody szkoleniowe

Szkolenie przeprowadzone na przykładach Uczestników

Ćwiczenia praktyczne:

grupowa praca nad najlepszymi koncepcjami prowadzenia fanpage'a

tworzenie idealnego wpisu na potrzeby kampanii reklamowej lub do publikacji na fanpage'u

tworzenie grup docelowych

Case studies

Szczegółowe informacje o szkoleniu znajdują się na stronie Bazy Usług Rozwojowych

UWAGA Fundacja pomaga w pozyskaniu środków zewnętrznych na sfinansowanie szkolenia

POZNAŃ

TORUŃ

WROCŁAW

SZCZECIN

KRAKÓW

ŁÓDŹ

KATOWICE

RZESZÓW

Szkolenie może być sfinansowane ze środków Unii Europejskiej.

Szkolenie jest w Bazie Usług Rozwojowych

Skontaktuj się z nami

+48 516 045 049

biuro@podkarpackafundacjarozwoju.pl

TOP