Co otrzymuje uczestnik w ramach kursu?

Umiejętność tworzenia, planowania oraz analizowania kampanii marketingowej na Instagramie.

Prezentację szkoleniową.

Dostęp do 1h webinaru „Instagram – Nowoczesna Wizytówka”.

Dla kogo jest przeznaczony kurs?

•Dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw

• Dla menedżerów

•Osoby, które odpowiadają za działania e-marketingowe w firmach (tych mniejszych i tych większych), instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych

• Przedsiębiorców, właścicieli firm, którzy chcą prowadzić działania samodzielnie, wyznaczyć zakres obowiązków pracownikom lub lepiej rozumieć się z firmą prowadzącą dla nich działania na Facebooku, Instagramie

•Pracowników agencji reklamowych, którzy świadczą usługi związane z marketingiem na Facebooku, Instagramie, dla swoich klientów.

Co omówimy na zajęciach?

Instagram i Facebook to idealny związek – Dlaczego?

Masz kilka sekund, żeby zainteresować - BIO

Olbrzymie zaangażowanie społeczności - jak je zbudować.

Robienie zdjęć i obróbka z poziomu telefonu.

Spójność jako jeden z kluczowych elementów tej platformy.

Opisy do zdjęć, czyli tworzenie historii.

Instagram Storie’s i Live - jak je wykorzystać w Twojej branży?

Manager Reklam – Czyli tworzenie dobrych kampanii na Instagramie.

Reklama w Instagram Stories – zaangażuj w 15 sekund.

Organiczne sposoby pozyskiwania obserwatorów.

Jak współpracować z Influencerami? Zbadaj ich i zobacz z kim warto.

Case Study – Analiza Twojego profi

Realizacja szkolenia we współpracy z Social Media Now - merytorycznie o mediach społecznościowych

Agenda szkolenia

  1. WPROWADZENIE DO INSTAGRAMA
    1. Konto firmowe, a osobiste: jaka jest różnica?
    2. Dlaczego Instagram, a nie Snapchat?
    3. Kim jest Polski użytkownik Instagrama?
    4. Zalety konta firmowego Instagram.
    5. Facebook to idealny związeki
  2. MODUŁ I – BIO, STATYSTKI I ZDJĘCIA:
    1. Jak stworzyć przyciągające BIO?
    2. Statystki grupy odbiorczej na Instagramie.
    3. WARSZTAT - Jak robić dobre zdjęcia na instagram?
    4. Filtry nie są Ci potrzebne – obróbka zdjęć.
    5. Publikowanie postów w dobrym czasie: Aplikacja Iconosquare.
    6. Repost, czyli udostępnianie postów.
    7. Jakość czy ilość – ile postów dodawać.
  3. MODUŁ II – OPISY, HASHTAGI I KONKURSY
    1. Opisy do zdjęć czyli tworzenie historii - ludzie naprawdę czytają.
    2. Hashtagi darmowy sposób na targetowanie.
    3. KONKURSY w Twojej branży co się sprawdza?
    4. WARSZTAT - przygotowanie konkursu dla Twojej społeczności.
  4. MODUŁ III – RELACJA, STORIES i LIVE-y:
    1. Budowanie relacji z odbiorcami – sposoby i style komunikowania się.
    2. Zaufanie – czyli kiedy Twój fan staje się klientem?
    3. Autentyczność – czyli pokazywanie tego co dzieje się za kulisami.
    4. WARSZTAT - Jak tworzyć dobry content w Instagram Stories.
    5. Instagram LIVE – czego potrzebujesz?
    6. Jak współpracować z influencerami? - Zbadaj ich.
  5. MODUŁ IV – REKLAMA I APLIKACJE:
    1. Organiczne sposoby pozyskiwania obserwatorów.
    2. Promowanie postów na Instagramie.
    3. Manager reklam – czyli tworzenie dobrych kampanii na Instagramie.
    4. Reklama w Instagram Stories – Zaangażuj w 15 sekund.
    5. Aplikacje od Instagrama – w jaki sposób nam pomagają?

    6. nne aplikacje, które pomogą Ci w tworzeniu contentu.
    7. Czy wolno i czy warto wykorzystywać boty na Instagramie

Trener

SZYMON MIERZWA

Specjalista Social Media, Tworzy wizerunki firm, marek i ludzi w Internecie. Młody mężczyzna z pasją i wizją na siebie.

Instagram, Facebook czy Snapchat to miejsca w których spędził niezliczoną liczbę godzin, testując ich możliwości.

Tworzy swój własny wizerunek w Social Media. Jego treści przyciągają tysiące obserwatorów. Współpracował m.in. z Sebastianem Kotowem – trenerem biznesowym i współautorem książek z Brian Tracy , Magdaleną Pawłowską – Expertem Online Marketingu oraz wieloma innymi osobami związanymi z branżą marketingu i rozwoju osobistego.

Wierzy, że autentyczność jest niekwestionowanym numerem jeden w Internecie.

Social Media Now to firma, która specjalizuje się w kampaniach reklamowych na Facebooku, Instagramie, nastawionych na mierzalny efekt. Agencja, której działania zostały wyróżnione na FB, na globalnej stronie prezentującej najlepsze kampanie z całego świata.

Metody szkoleniowe

Ćwiczenia praktyczne:

grupowa praca nad najlepszymi koncepcjami prowadzenia Instagrama

tworzenie idealnego wpisu na potrzeby kampanii reklamowej na Instagramie

Szkolenie przeprowadzone na przykładach Uczestników

Case studies

Szczegółowe informacje o szkoleniu znajdują się na stronie Bazy Usług Rozwojowych

UWAGA Fundacja pomaga w pozyskaniu środków zewnętrznych na sfinansowanie szkolenia

Łódź

WARSZAWA

KATOWICE

SZCZECIN

KRAKÓW

POZNAŃ

RZESZÓW

WROCŁAW

Koszt szkolenia

900,00 zł

+ 23% VAT

minimalna ilość uczestników 10 osób

  • 16 godz. szkoleniowych
  • Zaświadczenie

Szkolenie może być sfinansowane ze środków Unii Europejskiej.

Szkolenie jest w Bazie Usług Rozwojowych

Skontaktuj się z nami

+48 516 045 049

biuro@podkarpackafundacjarozwoju.pl

TOP